Världens godaste skapelser...

Världens godaste skapalse.
Jag behöver hjälp! Nu har jag en liten header men jag måste få svar från en tjej om jag får använda hennes bild till headern, så jag tänkte att jag kunde kolla om jag ens visste hur man fick in den, och jag hade väl lite nys om det men ändå rangligt, och sen så funkade det heller inte att ladda upp bilden som "ny bild" från paint. Då undrar jag om någon vet hur man gör? Då kan jag ju bara lägga upp bilden i arkivet så får någon logga in och lägga upp den som header? Blir det bra så?
Om någon vill göra det skriv en kommentar:)
Det kommer att bli så fint så:D

Nu är det maraboutajm!
Också världens godaste skapelse.
Puss

Kommentarer
Postat av: Miriam

MUMS!! nu blev jag sugen på marabou

2008-09-06 @ 20:17:20
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gud vad gott med munk.

Nu blev jag verkligen sugen på en.

2008-09-06 @ 20:54:42
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0