Snyggaste skissen på 6 timmar och 35 minuters sömn

Godmorgon!
Gick och la' mig vid kvart i elva igår, efterpendelkursen var jättekul:D
Räkna ut hur många timmars sömn det blir om jag lägger mig kvart i elva (22.45) och går upp 20 över 5(!) (5.20).
6 timmar och 35 minuters sömn! Jag som behöver mina 10 timmars sömn som mest. Och det lite konstiga,men bra, saken är att jag faktiskt inte är tröttare än vad jag är när jag lägger mig 21.00 , hehe, och går upp 5.10. Kanske går och lägger mig rätt tidigt men alltså jag behöver verkligen det;D
Upptäckte att vi hade photoshop på datorn (jaaa!!!) så jag lägger in fortsättningen på min söta lilla skiss, haha, sen får jag väl börja knåpa med photoshop också snart.....





HAHA, fin? ;D :P

Nu ska jag göra någonting...kanske kolla bussarna ;)?
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Klimathotet är en viktig fråga och ett stort problem.

Idag har jag en fråga på min blogg som handlar just om detta. Kolla gärna in och bidra med ditt svar och dina åsikter. Gärna tips och hur vi kan stoppa detta.

Ha en bra dag!

Puss och Kram// Stockholmsjenna.blogg.se

2008-09-05 @ 12:09:29
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Annamellita

sv. Tack så jättemycket! Haft en bra dag?

2008-09-05 @ 12:22:15
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: rebecca

svar: ahha aaw jag fattar vad du menar

2008-09-05 @ 19:16:13
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0