Poirot

Godmorgon.
Förlåt för förra inlägget, orkade inte skriva mer. Så det blev rätt tunt med inlägg igår, men men, nu är det en ny dag, haha.
Kollade på Poirot igår, eller till strax efter nio. Jag blir rädd bara jag hör musiken, hehe. Inte så svårt att göra en mord/skräckfilm som jag tycker är läskig haha.

Idag blir det skola igen förstås. Det funkar faktiskt, man har ju så himla mycket saker man måste göra nu så man kan ju inte få det tråkigt, man stressar ju typ hela tiden...
Igår fixade jag med nya bloggen också, 2 timmars jobb var förgäves när ingenting funkade, så jag gjorde en annan grejj istället, enklare men snyggt hoppas jag:)
Här kommer en liten filmsnutt av en Poirotfilm:



Ha det så bra:)
Pussar


Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. haha :) Det brukar kosta 500 kr ungefär, så nu var det billigt! :)

2008-09-09 @ 12:25:39
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja man behöver sånt ibland eller hur? :)

2008-09-09 @ 14:55:44
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0