Mys vid datorn + någon som vill göra en header/design åt mig/har en på lager(gärna i rosa:) ) ???

Hej, nu är jag äntligen hemma! Följde med M, A och H och M köpte en blå sjal, A köpte en lila sjal och H köpte mandariner (? haha), godis och en ansiktsmask. :)
Sedan bar det av hemåt och nu sitter jag här med chokladglass ( mums haha!)vid datorn. Mys!


Nu ska jag fortsätta fixa med min HEMLIGA blogg, haha! När den sedan är färdigfixad kommer jag att lämna den här bloggen och uppdatera den andra bloggen istället troligen, så jag undrar om någon skulle vilja fixa en design och en header till den. Eller om någon har en på lager. Gärna i rosa:)

Nu ska jag ringa till pappa och fråga om han kan köpa med sushi hem!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0