Jul vs Sommar

Godmorgon.
Onsdag idag, vad händer hos er?
För mig blir det skolan som vanligt, tror jag slutar två idag:)
Här är det mörkt, regnigt och mysigt ute. Jag tycker verkligen det, så mysigt när det är mörkt på dagen:D
Då ska man sitta inne med filt, varm oboy, marabou och en bra film. Så mysigt:)
Längtar faktiskt lite till jul när det är såhär, men ser jag en sommarbild längtar jag tillbaks dit istället....
Jul... åh kära jul!
Men sommarn asså...saknar!
(Båda bilderna är googlade)

Vad längtar ni till?
Tillbaka till sommarlovet?
Eller fram till jullovet?
Jag längtar efter båda!

Nu skajag borsta tänderna.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0