Högen är fortfarande kvar....

Goodmorgon!
Egentligtigen ska inte jag vara uppe nu! Jag börjar klockan 9, klockan är halv sju och jag gick upp halv sex. Ärligt talat, jag fattar inte riktigt hur jag orkar, haha.
Idag är det iallafall skola igen, veckan börjar om och nya saker måste göras. Idag kommer jag hem rätt sent på eftermiddagen, vid halv sex tror jag. Vi har ungefär som håltimme en timme och sen är det något extra pass.Jaja.:)
Högen flyttar sig tydligen inte av sig själv. Måste nog ta itu med det där snart.
Hur lyckas ni göra era måndagar mysiga? Berätta!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: alec

hm, jag brukar, dricka lite kaffe, läsa en tidning, ta det lugnt efter helgen :) mysa med pojken :)



göra i veckna då?

2008-09-01 @ 13:36:32
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0