Dator på 12 tum

Hejsan.
Tänkte precis ta ett litet kort när kameran laddade ur. Batterierna är och vilar nu i laddaren.Jaha ja....
Snart ska jag köpa egen liten bärbar dator!
Iiih!
Den här blir det:

Hp Nc4010 (1.6GHz)


Hp Nc4010 (1.6GHz)
Fin?:)
När denna söta lilla saken kommer hem till mig och bredbandet så kommer jag troligen att kunna blogga mer ju, så jag tänkte kanske skaffa en ny blogg....skriver om samma saker men att den heter och ser ut annorlunda. Först måste jag lära mig photoshop, haha. Ovan:P
Och då ska jag:
*Fixa kommentars"etiketter" & skriv-sak
*Ny header
*Ny design
*Sök-sak
*Signatur
Och så är jag sugen på en ny rosa kamera! Men vi får ju se. Får försöka spara:P Klarar det rätt så bra om jag har allt jag behöver:)
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: josephine

kul med en ny dator ! :)

2008-09-01 @ 17:42:01
URL: http://jjossiis.blogg.se/
Postat av: dlc

alltid bra med en ny dator :)

har också en, men kanske inte så ny, 2 månader sen

men är nöjd med den ^^

2008-09-02 @ 07:43:36
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0