Bilder från dagen; choklad,högen-före+efter,mattor,Bella,tubtopp,t-shirt,fläta:D

Sitter nu här och mumsar på choklad.
Sitter nu här och mumsar på choklad, världens godaste sak! Jag skulle nog ha valt det (förra inlägget om mat, haha!)
Och så har jag tagit itu med högen med kläder. Äntligen så är det fritt där!
Före:  Kläder i en hög Efter:Nu har jag rensat och det är tomt bredvid sängen.
...Och då kan jag lägga ut mattorna!
MattaBella tycker att blommorna är väldigt fina.
Där var massor med fina grejjer, här är 2 av dom:
Blå tubtopp med rosettBlå tubtop med rosett
Grön t-shirt från DCateGrön t-shirt med knappar
Och här är dagens frisyr:
Luggen är uppflätad :)

Nu ska jag...äta upp min chokladbit!
Hahaha
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: josephine

haha, jo :)

ja usch hemsk är den..

2008-09-02 @ 17:01:43
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0