Arn - tempelriddaren

Sitter och kollar på Arn nu, som vi hyrde tidigare, någon som har sett den tidigare? Känns konstigt att dom pratar svenska. När man just innan tänker att "nu kommer dom skrika Ashley! ! eller liknande så skriker dom "sicilia!" istället., blir man lite ställd. Och dom sura nunnorna "Sicilia Brorsdotter bla bla bla".... :P
Sorgligt när dom måste skiljas fast man vet ju att dom kommer att träffas igen och gifta sig eller något. Hoppas jag iallafall, vill ha ett lyckligt slut haha.

Ni som inte sett filmen sitter säkert som stora frågetecken nu haha. Men den rekommenderar jag faktiskt. Här är omslaet ni ska leta efter i butiken:
 Trailern...

Ses imorgon då det blir bowling för min del!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: erkänn han är :) okej så trevligt ! :)

2008-09-06 @ 21:27:02
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0