Velamsund...

Hej Hej
Nu är jag tillbaks efterr en dag på velamsund med våran klass, parallelklassen och en sjua.

Vi spelade brännboll,
"lekte" crossing:  alla i gruppen ska stå på 4 backar och sedan röra sig framåt med hjäp av att tränga ihop sig på 3 backar och lyfta fram den fjärde :D.
 Vi körde också Nätet: Man ska komma igenom ett nät gjort av rep utan att nudda så många gånger och lyfta upp varannn över till andra sidan nätet.
Table: alla ställde sig i en ring och benen blev fastknutna med de personerna bredvid och samma sak med händerna. Sedan skulle man flytta en duk,tallrikar,bestick,glas, kanna, blomma och en lykta och ställa allt på ett annat bord och sedan hälla upp vatten i ett glas och sedan dricka, åran grupp klarade det inte hah. Alla ramla hela tiden när en person ramade med det var kul ändå:D
Och kajakpaddling: Vi paddlade i 45 min, snacka om att man blev trött men det var jätte jätteroligt:D

Puss&Kram

Fast att vattnet var helt stilla och att det var en person i varje kajak förutom i en och att det var andra personer i kajaken X)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-16 @ 20:39:04
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0