Sommarnöjet....

Snart är det sommar, värmen är redan uppe på sommarnivå men snart är det också sommarlov. Dom flesta som inte jobbar har väl 9 veckors semester? Jag har iallafall det. Jag ska till Thailand, det är nog sommarens höjdpunkt. Men ska också till Furuvik troligen och till mina kunsiner och så. Det ska också bli kul. Måste hinna med grönan också, elr hur? Ingen sommar utan grönan! Det är speciellt skönt när det är sol och man åker frittfall eller nåt och vinden blåser i håret. Åhhh, tummen upp för sommarväder på grönan.

Men vad tycker ni är bästa sommarnöjet på sommarlovet?
Grönans sommarväder, exotiskt klimat utomlands, hemma vid insjön eller på landet kanske?



Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0