Sommarens bikinitrender:

Nu kommer sommaren snart och då är det kanske dags att byta ut sin gamla bikini mot en ny och en lite snyggare kanske? Har spanat in några favoriter som jag nu tipsar om. Checka::
1.      En av dom stora trenderna just nu är ju småblommigt, eller blommigt överhuvudtaget, så varför inte hänga på den trenden med den här coola bikinin som blir din för 98:- per del på H&M. Jag älskar ju rosa så jag valde den här som exempel men det finns en annan som också är jättesnygg i blått och brunt.
 
2. Som jag skrev ovan, småblommigt är största trenden just nu och en här snygga småblommiga bikinin finns även i blått och kostar 98:- per del på H&M.

2.      Lindex Shop Online - Bikintrosa           Som jag skrev på min shoppinglista, solens strålar smittar av sig, och nu även på bikinisarna. Gult är alltid rätt på sommaren.  Och den här solstrålande bikiniunderdelen kan du lätt matcha med den här ------>Lindex Shop Online - Trekants BH  . Överdelen kostar 129:-  och underdelen kostar 99:- på Lindex.

3.   Har skrivit tidigare i min blogg att jag älskade det färgglada modet, och det gör jag verkligenLindex Shop Online - BadshortsLindex Shop Online - Bandeau BHför en av dom stora favoriterna är just ett färgglatt set som ändå matchar. Dom här skönheterna hittar du på Lindex för 149:- för shortsen och 79,50:- för bandeau-överdelen. Det här setet var kanske av ett litet mildare färgglatt drag, men fortfaranade många och fina färger.


Puss&Kram♥♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0