Skoolan idag....

....var som den brukar. Fick reda på at jag hade fått MVG på både min berättelse och mitt matteprov!!! Blev så himla glad. Får visserligen inte betyg än men vi har svart pist som MVG röd pist för VG och blå pist för G.
Visst blir man glad när man äntligen ser ett resultat av sitt hårda slit?¨
Tycker iallafall jag.
Lägger in en bild på världens fulaste hund som har bivit utnämnd till det 3 år i rad men sedan bestämde matte att dom skulle sluta och "leva sina dagar i anonymhet" . Här är den iallafall:
Mattes sötnos Sam heter han och kommer från Kalifornien. Jag håller mig nog till små sötnosar som Chihuahuor och bichon frise'. Eftersom jag är ganska liten behöver jag en ganska liten hund hah. Här är två bider på mina favorithundraser, tyvärr är jag allergisk men det håler på att gå bort som tur är för jag vill ha en hund som kan pusha till joggingturer! Okej, då kanske inte chihuahuan är den bästa sorten men den är såå söt ändå elr hur?

 Vem kan inte stå emot lilla chihuhuan pep?


 Eller den här lilla sötnosen av rasen bichon frise'?

Puss&Kram♥♣


Kommentarer
Postat av: Emma

jaa, bichon frisé hundar är underbara. både som valp och full vuxen hund. kika min blogg få får de se min bichon ebba. hon är doc. 2 år nu men lika söt som när on vara valp! hih.

2008-05-19 @ 18:51:12
URL: http://girlisch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0