:Shoppinglista:

Här är min shoppinglista (inte i ordning) med allt som jag bara måååååste ha (tyvärr måååååste inte min plånbok det X) )
1. Lindex Shop Online - Linne Sommarn börjar sakta ta sig in och solens strålar i sommarvärmen smittar av sig. Detta somriga linne blir ditt för 199:- på Lindex. Väldigt söt till ett  ett par halvkorta vita shorts.

2. Denna söta blus köper du på H&M för 129:- Den är väldigt söt till ett par tajta ljusblå jeans eller ett par vita shorts.

3.    Lindex Shop Online - Hipstertrosa  Ett par nya trosor kan ju aldrig skada, speciellt inte om det är dom här sötingarna från Lindex för 59,50:-  Sätter spets på vardagen även om kanske bara du vet att du har dom.


4. DS_235055_A.tifDS_235055_B.tif Sopa banan med dessa blåa lackpumps som också finns i svart och rosa och blir dina för 299:- på DinSko. Klackskor får benen att se längre ut, så ett tips för dig som vill ha längre ben. Också jättefina till tajta jeans, men passar även till nästan vad som hellst.

5.  Dream matte mousse ögonskugga ger en jämn och fin shimmer på dina ögonlock. Finns i många färger, även som foundation och rouge så det finns en färg för alla, bra för velpellen som kanske väljer fel beslut, dom flesta sorterna passar dom flesta.Kostar 80:-  på kicks.



Nu har ni sett min shoppinglista, hoppas att ni tycker att något var fint, eller har vi helt olika smaker?


Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0