Redovisning+söta Chris Brown+shema=2 jobbdagar kvar i skolan!!:D

Ville bara säga att det gick bra på redovisningen av kursen idag, jag vet att ni har varit sjuka av oro ;)
Tänkte sätta in en bild på Chris Brown som badar nu när vädret är strålande och badsäsongen är här. 2 jobbdagar kvar för mig i skolan nu! Fatta vad skönt!
Schema:
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
Måndag: Skola
Tisdag: Skola
Onsdag: Bio- Indiana Jones, vi börjar klockan 12.30 =D
Torsdag: Museum mitt förstahandsval: Tekniska handrahandsval: Etnografiska
Fredag: Ledig, nationaldagen
Lördag: Ledig
Söndag:Ledig
Måndag: Nackakampen ugefär som friluftsdag
Tisdag: Skolårsdag, alla i samma årskurs gör någonting tillsammans, kanske åker och badar utomhus eftersom det är så varmt.
Onsdag: SKOLAVSLUTNING!! 8.30 Skolan 9.30 Kyrkan 10.30 SOMMARLOOOOOV!!

Här är iallafall Chris Brown med Rihanna, hur mycket vill man vara Rihanna nu va?


Nu var det slut för detta inlägg.
Puss&Kram♥♣

Kommentarer
Postat av: BELLA

det är ju så underbart när skolan slutar och allt! själv tar man studenten om 11 dagar ;D

2008-05-30 @ 17:01:26
URL: http://brutalabella.blogg.se/
Postat av: Lenita

härlig bild!

2008-05-30 @ 19:22:36
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: alexandra

tack =)

2008-05-30 @ 22:18:27
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: J

ja , chris IS SO HOT !

2008-06-07 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0