Mode: Färgglatt

Tycker inte ni att det färgglada modet är ett jättebra mode?
Det är så himla fint, man blir så glad av det.
Ni kanske såg att jag blivit inspirerad av det när jag skapade min outfit den 9/5.
Jag har iallfall utsett Lindex som min favorit på färgglada kläder.
Lägger in en bild på en favvo-look.

Picture from Lindex Shop Online

Lägger också in en bild på en annan favvo-look.Checka nedanför;) Picture from Lindex Shop Online




Vad tycker ni? :
Älskar ni det färgglada modet?
Hiss eller diss?

Här är en bild på mina cooola solbrillor som också går i stil med modet färgglatt.
image6 Coola?

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0