Lindex favoriter

Igår skev jag om H&M favoriterna, nu är det dags för Lindex:

1. En riktigt söt grå blus med en prydlig rosett på ett lite "slarvigt" sätt. Verkligen jättesöt. 249:-

2. Lindex Shop Online - Linneklänning Ännu en söt liten tunika som har ett prydligt inslag av hög hals som ser jättefint ut både på galgen och på. 299 spänn kostar den.

3. Lindex Shop Online - Väska Gud vad cool eller hur? En rockig men ändå söt väska, vem kan inte stå emot? Min personliga favorit tror jag. Den hänger på din axel för 249 plånboksgodis.

4.Lindex Shop Online - Kjol Kjol med hög midja och pösiga fickor, har letat efter en riktigt snygg och nu hittade jag en! Med 249 glada silvergubbar så blir den din. =)

5. Lindex Shop Online - Pennkjol Svart pennkjol för 249:- Riktigt snygg tycker jag.

6.  En svart söt tunika i sommarvärmen är aldrig fel. Kostar 149 riksdaler ;D

7.  Ett sött bälte som passar jättebra med tunikan ovan. Pryder din "underbyst" (om man vill ha den där, jag tycker att det är väldigt snyggt) för 69,50 :-

8. Nu när sommaren snart är här är det bra att skydda knoppen, extra kul är det ju om man VILL ha på sig solhatten för att den är såå snygg eller om man bara slänger på någon för att man inte vill ha solsting. Den här vill du nog iallafall ha på dig och eftersom den är vit drar den inte åt sig solljus så den blir inte så varm. Kostar 99 kungar.


Det var allt för Lindex favoriterna.
Puss&Kram♥♣









 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?hon är hund nr 2 man röstar på
se länk på bloggen

2008-05-21 @ 07:35:21
Postat av: Anonym

oj o min blogg är www.enlitentax.blogg.se
glömde de

2008-05-21 @ 07:36:32
Postat av: Anna

Pennkjolen är helt underbar!

2008-05-21 @ 07:43:58
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: hattifnaten

hej gumman! hur var det i skolan idag, jag hade det bra... det blev lite konstigt da. har du sagt gratiss till cony. jag håller med anna penkjolen är yber fin puss puss

2008-05-21 @ 16:13:21
URL: http://www.hejhetta.blogg.se
Postat av: Little Peaché

Snygga grejor! Vad duktig du är på att plocka ut fynd!

Mvh Little Peaché

2008-05-22 @ 08:34:16
Postat av: Anonym

den gråa var asfin! finns den i butik nu?

2008-05-22 @ 13:28:12
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Matilda

Till mmelina.blogg.se:
Jag hittade den på Lindex Online shop. Jag vet inte om den finns i butik men den finns på hemsidan att beställa fraktfritt och kan sedan hämtas ut på närmaste lindex-butik :)

2008-05-22 @ 16:28:41
URL: http://moonkii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0