Kuvertväskor (och en vanlig slank in )

jag är helt beroende av kuvertväskor. Dom är så himla söta och små. Man kan visserligen inte lägga koftan i dom i sommarvärmen som nu är förbi =( men att dom är så söta gör det värt det att hålla koftan i handen. Har redan 3 favoriter hemma: en svart från assezorize, en guldig från ut&penn och en silvrig ( egentligen mammas) från Lindex.
Använder dom så ofta jag kan när jag ska ut på stan mm. Jaja jag lägger in några andra söta små favoriter här nere, checka!
Wedins 199:-



Ivory Pleated Satin Shoulder Bag Assesorize ca, 70/ 80 :- stog bara i Euro.
 Nelly.se för 199:-

Lindex Shop Online - Väska Den här är visserligen ingen kuvertväska men den är så snygg ändå tycker jag så jag tog med den iallafall.Är den inte cool? Den finns i vit och svart också på Lindex för 199:-


 En av dom här supersöta väskorna blir din för 319:- på assecora. ( www.accessora.se)


Puss och Kram ♣♥

Ha re' bra!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jätte fina väskor! =)

2008-05-12 @ 07:32:24
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Sanna

Fina

2008-05-12 @ 07:37:53
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0