Jobba på dagis/förskola :D

Hej Hej
Imorgon ska jag jobba min gamla förskola/dagis för att samla ihop pengar till en by i Indien, vi gör det med skolan eller dom jobbar ju inte också där men man ska samla in pengar som vi i hela skolan ska ge till en organisation som hjälper en by i indien att fria barn från barnarbeten och sätta dom i deras skola som vi förra året gjorde så att dom kunde bygga till en ytterligare del.
Det ska bli väldigt kul, men nu ska jag gå och duscha och fixa iordning mig för imorgon, okej dom är barn men jag ska ju träffa alla mina gamla fröknar haha. Nej men man vill ju alltid vara fräsch eller hur?

Hoppas ni ha re' bra!
Puss och Kram
/Moonkii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0