H&M favoriter

Tänkte lägga in mina favoriter från H&M.se lite gott och blandat att välja mellan:
1.  Ni såg väl på både H&M och Lindex reklamerna att denna söta klänning fanns med, jaa jag gillar den fortfarande och vill ha med den på min H&M lista. Nu kostar den 179:- (rea).

2.  Skjort-inspirerat är stora trenden just nu så varför inte hänga på med denna söta känningen med en touch av skjortinspirerat för 279:- (rea)

3.  Den här klänningen är som en lång skjorta (super trendigt) och blir din för 249:-

4.  Blommigt är stora trenden och nu kna du njuta av den även som klänning på stranden i sommar för 149:-

5.  Ett par snygga shorts i sommarvärmen kan aldri slå fel,  98:- kostar dom.

6.  Ett par ögonbeskyddare- ett par riktigt snygga också med UV-glas sitter bra på näsan i det exotiska landet på sommarlovet (även om det bara är i dina drömmar :) ) kostar 59:-

7.  En svart-rutig scarf kan bli lite varmt men vem bryr sig när det gäler den här? Kostar 69,50 enkronor.

8. Ett coolt guldigt stort armband kan pryda din hand för 49,50 spänn. Vad säger du? Slå till?

9.  Hur coolt som hest ju, kostar 49,50 silverkungar.


Det var allt för H&M-favoriterna. Imorgon kommer kanske Lindex, vad tycker ni om det?

Puss&Kram♥♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0