Goodmorgon....

Var ju värsta sommarvädret igår på eftermiddagen, blev på sommarhumör så jag gjorde ju en lista på olika sommarnöjen om ni kanske kollat?  Tänkt 11 skoldagar kvar som man ska jobba på för mig, längtar längtar<3
Hur många dagar är det för er? Vi slutar den 11:e fast vi har också ett par lediga dagar (förutom helgen) som nationaldagen, nackakampen m.m.

Såg en jättecool scarf på gina tricot men det går inte att markera bilderna så det går heller inte att kopiera dom.:(  lite synd för dom hra jättefina kläder, väldigt modemedvetna. Men jag hittade en annan söt liten sak på Topshop.se:
Gingham Frill Dress Multi BrightSöt va? Kostar ca 405:- ( stog bara i Euro)



Hoppas ni får en härlig dag!
Puss&Kram

Juste väderleksrapporten från SMHI:
Idag kl. 6-12 : molnigt 13 grader 5 m/s
12-18 : Molnigt 12 grader 5 m/s
18-24 sol 7 grader 4 m/s
 

Puss&Kram♥♣


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Söt klänning!

2008-05-23 @ 09:46:22
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Josiee

söt:)& ha en underbar helg!

2008-05-23 @ 14:44:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0