Goodmorgon

Goodmorgon alla morgontrötta (och pigga) jag är faktiskt ganska pigg idag. Eller jag är ju fortfarande trött men ändå inte så. Jaja det är nog inte så kul att lyssna på det så jag ska sluta X)

Idag är en kort dag, vi slutar halv ett :) kanske ska köpa en blå bikiniöverdel från H&M för 49:- är lite osäker men den var väldigt fin. Har ni alla köpt bikinisar? Hörde på The Voice att det var någon som hade snö uppe hos sig så då kanske man inte är på bikini-humör men i Stockholm är det ganska fint väder, det har iallafall varit men nu är det ganska.


 Gissa vad det här är.


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lnin

piercingstavar till tungan. hahah. VAD VINNER MAN DÅÅÅ?

2008-05-25 @ 19:44:12
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0