Egen laptop

Gooood morgon!
Gick upp kl 5.50 idag *gäsp*.
Börjar som vanligt kl. 8.30 men måste gå hemifrån till bussen kl 7.20 mer än en timme innan!
Jobbigt Jobbigt.
Men nu ska jag inte tynga ner er med mina trötthetsproblem, alla är väl grymt trötta på morgonen och pigga på kvällen?

Nu ska jag fortsätta att kolla på latopar :D:D:D sa bli skitkul, för sedan kan jag ju iksom ha den både hos mamma och pappa och i bilen och på landet och hos farmor och mormor och morfar och kanske tom även i skolan, för de är ju ganska många, eller ett par stycken ialafall som har med det till skolan. Tror jag ska sy ett fodral till den också, i zebratyg alltså inte riktigt och sedan köpa en rosa mus till den! Asså gud va kul. Har ni egna datorer, datorer i ert rum, egna laptopar eller har ni en gemensam i familjen?

Lägger in en bid på en liten och söt laptop som jag funderar på fast eftersom den inte kostade så jättemycket så kanske den inte är så bra men jaja här är den:
  Där var den svarta, den finns i vitt också:


  

 Har någon någon av dom där?
Skriv gärna (kommentera) så kanske jag får fråga om den är bra och så.


Puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0