Efter: jobbat på dagis/förskola/skola :D

Hej Hopp!
Nu är jag tillbaks efter en dag på dagiset/förskola/skola. Först fick jag plasta in namnlappar och så och sedan åt vi lunch. Efter det fick jag gå över till den "lilla avdelningen" med dom små barnen. Alla var jättesöta och ville hålla mig i handen och drog i mig för att dom ville att jag skulle följa med dom. Såg att flera av dom kommer att bli hjärtekrossare när dom blir lite större, för så söta var dom!
Okej nu låter jag väl lite löjlig men jaja, nu är jag tillblaks och ska till skolan imorgon *suck* ska bli skönt med sommarlov. Blir lite jobbigt med samma rutiner dag efter dag efter dag i en hel termin elr hur?


image4 Puss och Kram♦♥♣

Juste ska skaffa en egen laptop snart, ska ta ut från kontot *with mum and dads permission* ;P fast dom har faktiskt sagt okej om vi hittar någon bra och det ser jag till att vi gör haha. Ska ge alla datorer jag ser som exempel å då kommer dom inte orka kolla på alla och säger okej bara jag slutar XD nej men pappa kan kolla för han brukar göra det om jag ber honom och påminner honom om det hah.

Jaja Puss och Kram (...igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0