Thailand HERE I come!

Nu åker vi till flyget som ska ta oss till Thailand, jag lämnar nu bloggen under tiden till Elle som ska gästblogga här under tiden, stort tack till henne! Skriver möjligtvis kanske något inlägg under vistelsen i Thailand, annars så hörs vi om tre veckor! Kommer att sakna er men lägger kanske in min dagbok sedan...(?)
 Fast vi åker med Thai Ai som går från Arlanda 14.35 och kommer (svensk tid) till Thailand 00.35 och Thanländsk tid: 6.30 - Mysigt!
 Destination: Thailands paradis!

Kommer att sakna er!
Puss&Kram♥♣ mina små älsklingar!

Kommentarer
Postat av: V

Ha det nu så mysigt :*

2008-06-17 @ 18:32:56
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0