Sms-kul

Gör så här:
1.
Öppna skickade meddelanden på din mobil.
2. Bläddra igenom tills du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
3. Gör så på varje fråga.


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Jag åker den 17:de och kommer hem den 7:de juli"

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Haha, okej va bra. Ska lägga in ett nytt inlägg med alla bilder nu."

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
"Det är väl okej att jag skriver din bloggadress på min blogg?"

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Ses"

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
"Du fick ju aldrig dina pengar för pizzan!"

Tagen av http://hilmashimmel.blogg.se/index.html
Tagen av Jlin

Puss&Kram♥♣

Under mina tre veckor i Thailand kommer jag troligen inte kunna skriva något på min kära blogg så jag undrar om någon pålitlig vill gästblogga under dom veckorna. Dom flesta som läser detta har egna bloggar men om någon skulle vilja så får ni gärna kommentera och säga det, jag åker på tisdag. Jag tänker tyvärr inte ge ut någon sorts lön till denna person. Men jag tänker definitivt att rekomendera och skriva positivt om denna person så mycket som det går, och den personen får givetvis skriva sin egen bloggadress i varje inlägg. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon vill.


Kommentarer
Postat av: V

Haha, vilken skojsig lista. Den kanske jag testar ;)

2008-06-15 @ 19:57:19
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0