Museum-dag+ minishopping:D (+ grattis till ölsprutande studenter)

Hej, nu är jag tillbaks efter en dag med skolan på tekniska, eller egentligen var vi bara där och fick kolla på grejjerna i 30 min eftersom man måste käka i minst 30 min. För vi hade en tipspromenad i stan (Stockholm) innan, haha brukar inte vara i stan, S och ajg höll på att åka åt fel håll haha smart va?
Sedan åkte jag till Lindex, mammas jobb och till Nacka Forum en snabbis.
Hittade massor av grejjor på Lindex som ajg ska köpa senare. Bla. ett par badshorts. Kill-avdelningen har faktiskt oftast mycket snyggare:D  Köpte också en bikini med en extra topp på köpet som kostade 69:- per del men fick en del gratis:D


Allting (som jag skrev där uppe) kostar 69:- per del. Det är också tag 3 betala för 2, dom bjuder på det billigaste=D

Hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans med Bingolotto! Haha har vunnit 2 sverigelotter hittills efter 3:ans bingo:)
Fast förut så vann vi 1000 kr i presentkort på Ur&Penn :D Vi har inte handlat upp det än. Blev VÄLDIGT glada:D

Jaja,
Puss&Kram♥♣
Ha en bra nationaldag imorn' också! Hissa flaggan! Vill också säga grattis till alla studenter som sprutade öl på lastbilsflak i Stockholm idag, haha. Chaffisarna i lastbilarna såg lagom uttråkade ut haha.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygga :D

2008-06-05 @ 22:14:55
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0