Glädjepaket

Hej Hej
Det är väl ändå ganska synd att sitta vid datorn en sån här dag? Så därför blir det bara en liten uppdatering:D
Idag så ska jag åka till stranden och steka för det förväntansfulla resultatet BRUN. Får se om det lyckas, annars blir det väl lite bad:)
Igår kom mamma hem med ett litet glädjepaket:D Det var kläderna jag provade i förrgår. Blev jätteglad:D
Så här kommer lite bilder på dom olika plaggen:


Det saknas ett plagg, dom är i tvätten för den hade en liten fläck på sig. Det var iallafall en rosa tunika. 

 Bomulls leggings

 Rutigt linne med smock

 Den här ska jag ha på mig på avslutningen:D vit tunika med smock

 Rosa linne med vitt "underlinne" (inte ett helt linne bara typ en tygbitX))

 Skiit coola badshorts tycker jagXP finns på kill.

Det var allt:D Fint elr hur? XP

Puss&Kram♥♣
P.S Allting är från Lindex XP

Kommentarer
Postat av: vendela

det var kalasfint :) rosa är en härlig färg.

2008-06-07 @ 10:18:15
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

fina ting!

2008-06-07 @ 12:50:08
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0