Bilder från Dagen 3/6

 Ser det inte underbart ut? Chokladglass och hallon, min favorit=D
 Skulle försöka på något vis leta fram nya trender i min gamla garderob. Denna variant av gladiatorskor är gjord på ett enda sidenband. Visserligen inte så superbra att gå i XD
 En blommig t-shirt i svallande tyg hittades också i ex. sommargarderoben. Fin?

 En sak är bestämd till skolavslutningen: denna ros=D Den tänkte jag skulle sitta i håret :)

Var med H och prövade lite klänningar på Lindex. Favoriten var väl ändå den svarta med sidenrosett? Fast den vita med typ puffärmar var också fin:) H:s klänning som hon provade som var svart och vit blommig var också fin:)

Puss&Kram♥♣

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Åååh mums :)

2008-06-03 @ 21:11:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Diana

släng på ett par flipflops på den inlindade foten så kan du gå i det också =)

2008-06-03 @ 22:06:45
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0