Besök hos H + avslutningsklänning?

Nu är jag tillbaks med glass i stora lass i skålen. Har vart hos H på "landet" som hon kallar det haha. Det kanske är konstigt men jag tycker bara att det är på landet om det är långt borta , som vårt landställe. :D

Jaja, hon visade mig var hon brukade hänga i lianer, hon visade mig kojan, och gungan. Där vill man ju bara vara kvar och leka och vara ett barn igen utan alla dessa bekymmer som bråk, prov, föräldrar som tjatar mm. Riktigt mysigt. Hon visade mig också vart A bodde, precis vid busshållplatsen:D perfekt!
Det var jättemysigt där ute.

Men tänk, 1 jobb-dag kvar!! Jag kan inte riktigt fatta det! Jaa jag måste köpa en avslutningsklänning. Klänning är nästan som ett måste för mig på avslutningen känns det som. Jag hittade en sååå söt klänning på ellos men den fanns bara upp till stl 116! Blev så himla ledsen:(  (skrämmande att jag är förtjust i minikläder?) Men jag hittar den tyvärr inte igen så jag kan inte visa er hur himlans söt den var.

Jaa jag får se om jag hittar några fina klänningar annars kanske det får bli en söt topp och shorts?


Men om ni vet några fina avlutningsklänningar tipsa gärna mig! Det går bra med tunikor också för det kanske blir lite för avslappnat med shorts? , eller nej förresten aja jag har svårt att bestämma mig hah.

Puss&Kram♥♣

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygga shorts =D

2008-06-02 @ 22:12:37
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

jag har en vit klänning från gina tricot, den är söt :D

2008-06-03 @ 17:32:18
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0