Mystiskt....

Hejsan!
Ska jag berätta om mina underbart spännande äventyr idag?

Joo det började med att jag gick upp och åt frukost, ägg, jordgubbskräm och oboy, arla eller milko?
Det är hemlig information som ni inte får ta del av. (C.I.A:s regler, ledsen kompisar)
Efter det ringde jag ett anonymt samtal och viskade "Jag kommer öööööver nuuuu!"
Sedan smög jag mig försiktigt ner för den asfalterade djungelvägen kl. 7.20.
När jag kom fram till det stora övergivna lägenhetshuset fortsatte jag att smyga (och sjunga "nu ska vi ut på tiger jakt, nu ska vi ut på tigerjakt" med tungan under nedre läppen) tills jag kom till den mörklackade trädörren.
Försiktigt satte jag i låset, vred om och öppnade dörren med ett gnisslande ljud.
Jag stängde dörren försiktigt efter mig och smög in till vardagsrummet och där, i den beiga soffan satt.........
lilla mamma!
Där fortsatte jag den lika mystiska garderobrensningen och samlade ihop till en hel proppfull soppåse med kläder, skärp och väskor. Och en halvfull soppåse med saker jag skulle spara i förrådet och en vanlig full påse med hitt&ditt-saker. 
DUKTIGT VA!?
Nu ska jag fortsätta njuta av min chokladglass på silverskeden.
Puss&Kram♥♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0