I've never seen you smile sense yesterday

Visste ni att barn skrattar 300 gånger per dag och vuxna bara 5? Parlamentet måste utöka sitt schema annars kommer skrattet snart att blekna inom vuxenvärlden. Lite tråkigt tycker jag som har Chandler som förebild i Vänner...nästan....

Nästa sommar är det dags för ny cykel för mig, och hjälm är jag tydligen tvungen att ha så jag tänker satsa på skejtarhjälm, ni vet en sån där rund typ. En sån här:
 Denna är definitivt inte det billigaste alternativet om man vill köpa en skateboardhjälm, den kostar 600 spänn och finns på http://www.top12.se/?gclid=CM6kuMG3wpQCFQpYQgodhQ26TQ .
Och en cykel...är lite sugen på en damcykel istället för mountainbike men hallå , hur går det ihop med en hiphoppig (uppmärksamma mitt val av ord) skejtarhjälm? (tycker jag)
 

Ha re' bra!
Puss&Kram♥♣


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli skoj att åka upp och se vad det är för shopping ställe...ha en skön kväll...

2008-07-15 @ 20:41:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0