Hemma igen!

Hej allesammans!
Nu är jag hemma i Sverige igen, hoppas allt gått bra, tackar Elle igen för att hon har gästbloggat och hoppas att allt gått bra med det med. Jetlagen har jag inte drabbats av så jättemycket än, totalt 6 hotell har vi bott på i 3 veckor, i Bangkok,Koh Samui, Koh Pha-ngan och i Krabi.
Bankok: Bossotel i 2 nätter
Koh Samui: Thai House Beach Resort i 6 nätter
Koh Pha-ngan: Haad Yao bay view resort i 3 nätter, Sarikantang i 2 nätter, Phangan Buri Resort i 1 natt.
Krabi: Krabi Resort
Tha Air var ett jättebra flygbolag, god mat också.

Restaurangerna och affärerna har besökts dagligen och det är väldigt billigt men det är inte så jättejättesnygga grejjor, det är ungefär samma i alla affärer.
 
Nu ska jag inte schabbla mer och istället låta er njuta av dessa underbara (njaa) sommardagarna (njaa) i solen (neej).
Puss&Kram♥♣
Poolen &Havet på Koh Samui

Kommentarer
Postat av: V

men åh, måste ha varit härligt.

2008-07-07 @ 20:16:28
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: anonym

tha air ?det heter väll thai air ??!!!!

2008-07-08 @ 21:44:17
Postat av: Anonym

Ja men take it easy man, de e inte hela världen om man skrivit fel. Alla "??!!!!" var helt onödiga

2008-07-08 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0