Garderobkritisering+pyjamasgubbe

Tjolahoppsansa'
Hänger ni upp sockerdricka i träden?
Om inte så kan jag trösta med att jag inte heller har haft såå kul. Idag har jag nämligen kritiserat dea  resterande garderoben hos mamma och ändå är inte allt kvar. Väskor, smink och smycken har jag också gallrat och igår var det garderoben hos pappa som stog offer. Men tillslut är det ändå skönt att kunna ta vad man vill ur garderoben utan att behöva undra om det är snyggt....okej så ska jag inte säga men dom bäst passade kläderna överlever i den vitmålade vildmarken.

Ingen sommardag idag kanske om man jämför med Thailand (fast det är kanske lite väl....krävande?)
Såg ni allsångs "Burken" i eldpyjamas? Hahahahahahahahah skön gubbe

Puss&Kram♥♣
 Kissemiss i sin egen lilla koja.

Kommentarer
Postat av: V

haha burken var rolig ;P

2008-07-09 @ 11:04:18
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0