Fotbollsmatch hos farmor

Tjolahoppsansa'!
Vi skulle visst åka till lilla farmor med dunderhonung innan landet och jag visste inte att farsan min hade med sig datorn så skriva kunde jag ju!
Idag har vi vart nere på stan och kollat lite, käkat köttbullar på en grill och spelat  med dom som pappa växte upp med på samma  gata. Det var skitkul:) Vårt lag vann!!
Har faktiskt gjort ett handgjort spel som heter "Luriga lindbladar", hah.
Bullar har vi ätit också, mums!
Hoppas ni har det bra och äter bullar ni med!
Puss&Kram♥♣
Hoppas ni får mycket lördagsgodis också!
Jag har uppfunnit 6 nya "godisnamn":
Söndagsgodis
Måndagsgodis
Tisdagsgodis
Onsdagsgodis
Torsdagsgodis
Fredagsgodis
:)
Fast dom finns vl redan elr hur? :D

Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst verkar den rolig :D

2008-07-20 @ 12:03:34
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: V

sv: hunden är en västgötaspets. en ganska ovanlig ras, tror jag. och bra godisnamn där ;P

2008-07-20 @ 13:06:04
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0