Fest hos A

Hej Hopp!
Nu är jag hemma efter ett par underbara timmar med bkompisarna och födelsedagsbarnen A och V. Grattar igen.
Vi var på Tyresö slott, körde roliga "tävlingar", käkade uuuuunderbar tårta och efterlängtat godis. Dippen var också väldigt populär! Träffade två nya små människor , A och A, gulliga.

Dagens outfit hinner jag tyvärr inte lägga in något kort på men kan ju alltid beskriva:
Blå klänning till knäna, knytning där bak och en likadan blå knapp mitt på urringningen.
Mörkgrå kofta med trekvarts-ärm och knytning i fram och små knappar i blankt mörkgrått under.
Till det hade jag syrrans vita ballerina med lite marinkänsla p.g.a den blå randen på "gummit" längst ner på skon. Ett spänne per sko, sånt där med strävt tyg på ena och mjukt på det andra så det mjuka fastar på det sträva:)
Hade mina stora strasspluppar i silver och en mindre likadan.
Håret var uppsatt i en boll på huvudet med typ 4 toffsar och sedan ca. 10 hårspännen + hårspray för att få håret på plats. Luggen täckte pannan och räckte ner till ögonfransarna ungefär.
Låter det fint? :)

Hoppas att ni haft en lika underbar dag ni med.
Puss&Kram♥♣

Dagens fråga: Jordgubbar eller hallon? Vilket är godast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0