Sjalspecial!

Nu när hösten börjar närma sig och man vill piffa upp jackan (tex) så är sjalarna det bästa alternativet tycker jag. Man kan ha dom både inomhus och utomhus, man kan ha tjockare för kallare väder osv. I det här inlägget visar jag mina top-5 sjalar i budgetpris:

1.

Lindex Shop Online - Scarf Sjal a la de rutmönstrad 100x100 cm 149 silverkungar. Fyrkantig kan man använda som palestinasjal som fortfarande är modernt i lagom mängd. Jag gillar palestinasjals-sättet att ha sina sjalar på, för min del spelar det ingen roll hur mönstret ser ut, fast det är väl snyggast i rutigt?

2.
Söt liten fyrkantig blommig sak från H&M för 69,50 plånbokskarameller 90x90. Har man en lite "tuffare" jacka (tex skinn) men vill ha en lite sötare look så är den ett bra alternativ.

3. Sidensjal PersikaFörstora  Persikofärgad sidensjal från http://www.sjalar.net/hem.php (borde kanske kollat där först...) Finns även i blått, grönt, lila, vitt, isblå, turkos, rött, mörkbrun. Kostar 89 spänn.

4.   Söt rosa sjal, finns även i vitt och svart med samma mönster, 149:- på www.lindex.se Jag älskar ju rosa så den här tyckte jag var väldigt fin :)

 
5. Lindex Shop Online - Scarf 
Svar sjal med mönster, också från Lindex. Blir din för 149 :-

Hoppas ni hittade något intressant.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: S o f i e

vilka fina sjalar :)



tack så mycket föresten! :)

2008-08-12 @ 23:21:48
URL: http://pictureperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0