Lilla M hemma igen efter resan till Lilla L X)

Okej, det där lät töntigt. Jag skulle få det att l åta som en sån där barnberättelse typ "Nu visste inte Lilla Nasse var han var, men en sak visste han, att han var ensam".....typ...
Nu är jag iallafall hemma igen efter "resan till lilla L". Och resan satt sina spår i min garderob, fick nämligen lite kläder av henne. Skojjigt!:
På L's säng.

Medan jag väntade på bussen roade jag mig med detta:
Mina otroligt tjusiga skor
...och den otroligt sne'a busshållsplatsen


Snart ska vi till siba pappa och jag och kolla på en dator, vi ska inte köpa den nu men kolla hur stor den är mm. Hängde intresseklubben med? ;)
 Puss o Kram

MISSA INTE:

Tävlingen om en urfin design från josefin bongcams blogg.
Såhär ser den ut:


Jag är med och tävlar!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Okej vad roligt! :)



Smileysarna kan man bara använda såhär med wordpress som jag använder på min sida så tyvärr kan jag inte fixa det på blogg.se

2008-08-18 @ 17:30:35
URL: http://bongcam.se
Postat av: Angelica

vad kul med nya kläder ju :D dom var riktigt fina :) och välkommen hem från din lilla resa ;)

2008-08-19 @ 01:37:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0