Finn ett fel svaret och nollning

 Svaret på finn ett fel var att "armbanden" längst in i starkast gult inte är armband utan örhängen, man ser det bara genom att dom är liiite smalare än dom andra. Den var svårare än den andra med dependnagellack och ett från malava va? hihi:D

Läste Bellas senaste inlägg om att inte gå på nollningen. Hon skrev bla. att det inte var ballt eller coolt att gå. Men det är jag lite tveksam över. (såklart är det inte coolt att förnedra sig eller supa sig redslös och inte ha kontroll över det man gör när hela skolan är där)  Vi lever i en väldigt ytlig värld där många inte tror att det finns något mer än vad ögat ser. Därför kan ibland nollarna, jaa jag vet inte riktigt, men dom flesta är inte så förstående. Det är ju olika nollningar på dom olika skolorna. Jag hoppas att mitt framtida gymnasium har roliga saker och inte förnedrade och kränkande saker. Lite pinsamt kan det ju vara men inte sådant som att bli tvingad supas redslös eller tex. bada i bajs som det var någon som var tvungen att göra i Nacka i Stockholm där jag bor. Jag kan inte låta bli att vara lite orolig, fastän det är långt kvar till gymnasiet för mig, om vad det är för saker treorna har hittat på. Fy, det är så hemska saker som händer på alla nollningar runt om i landet. Jag råder er att inte göra saker ni inte vill, era riktiga kompisar lämnar er inte för det. Jag har ju ingen erfarenhet av det men att supas redslös, bada i bajs...usch! Detta är mina åsikter, som sagt har ingen erfarenhet av det här men vad jag har hört om nollningar där jag bor gör mig lite orolig...
Kommentera gärna det jag skrivit, för eller mot. Som sagt igen, har ingen erfarenhet så jag kanske inte har rätt men det här är min uppfattning. Jag tänker iallafall inte göra något förnedrande som jag inte vill. Men det är också förstås olika på alla skolor. Men Bellas senaste inlägg var riktigt bra tycker jag!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

De är nått år kvar för mej med (nollningen) ;)

2008-08-22 @ 20:01:03
URL: http://liesse.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja men precis jätte kul:D

haha vi hade porrdans på skolan med nollning men det var då ingen som söp ..

2008-08-22 @ 20:07:32
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv. joo de tvar jätte kul det var ettorna som skulle dansa :D men som sagt inge alkohol jag visste inte ens att det brukade vara så att ettorna söp så mkt med tanke på att dom heller inte är 18 .. ne jag hade inte gått på nollningen om den är så som bella beskriver i sin blogg, aldrig ! hoppas fler vågar stå på sig

2008-08-23 @ 07:33:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0