Dagens o shopping

Nu är jag tillbaks från da shoppingmall. Shoppat har jag gjort och det här låg i påsarna:

Silvriga ringar 49:- Ur&Penn          Långt halsband 25:- (REA) Ur&Penn  Guldigt långt halsband 25:- (REA) Ur&Penn
Ursäktar för dåligt fotokvalitet, min kamera fixar tydligen inte närbilder...

Tjocktröja från JC 249:- (REA)

Väska från Wedins, 249:- (REA)

Och det här hade jag på mig:

 T-shirt från ???
 Kofta från Lindex
Shorts från Lindex
Strumpbyxor från Lindex
Väska från Lindex (Lindex, Lindex,Lindex....)
Skor från DinSko
Hasade ner koftan från axeln så ni skulle se t-shirten:)


Bilen gick sönder, typ nåt med bromshjulen. Det var skit"panikigt" (..?) vi skulle in och hämta kusinen på stationen å mamma skulle till jobbet också... men det är någon som fixar bilen nu (vicke ;P).:)
Puss o Kram
Ha de så bra!

Nu är kusin S här!


Kommentarer
Postat av: nicole

vad kosta den tröjan du kköpte på jc ?

2008-08-15 @ 14:37:56
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0