Dagens och Dagen

Hej,
Nu sitter jag här i min "Tycker du jag är en bitch skulle du se min syster"-tröja
som jag köpte på en marknad i fjällen, Härjedalen, Funäsdalen med henne, och äter vindruvor av bästa sort...elr coops kanske?....
Dagens outfit orkade jag inte hålla på och fixa och trixa med spegeln så jag tog kort på den på min extramadrass på golvet i mitt rum:
 
Linne från H&M
Kofta från Lindex
Shorts från Lindex
Väska från Lindex
Skor från DinSko
Örhängen från H&M

Sedan fick jag lite grejjer från min kära syster (förlåt förlåt du är ingen bitch) Tre mjukisbyxor Bruna( mina!!)
Svarta sammet Lindex
Svarta vanliga Lindex

Jag fick också köpa bh:ar av henne som hon inte kunde ha:


Men jag köpte ju lite grejjer också:

2 linnen från H&M 49:- styck.


Jeans Lindex 249:- för jeansen + den vita koftan nedanför.( dom är MYCKET snyggare på)



Hade fortfarande kvar pengar på presentkortet från Ur&penn så jag köpte 2 par örhängen:
 Ursäktar för dålig fotokvalitet...guldiga 15:- blåa 39:-
Och sedan glömde jag ta kort på ett pack med vita toffsar och ett pack med guldiga hårnålar men dom vet ni väl hur dom ser ut elr hur?

Och godis var jag ju TVUNGEN  (*host* *host*) att köpa:


Puss o Kram

P.S Ledsen att inlägget blev så långt, lite jobbitgt att titta på kanske...men ni får väl kolla på bilderna..? =)

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack så mycket :))

2008-08-09 @ 16:59:21
URL: http://majahqvist.blogg.se/
Postat av: amilia

2008-08-09 @ 17:00:40
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Tack tack :)

allt bra med dig ?

2008-08-09 @ 18:13:10
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0