Tillbaka från kaoset

...för kaos var det verkligen....nästan iallafall.
Det var smockat med folk, alla datorer var förstås upptagna, nu ska dom ta betalt också om man tappar bort ett par papper och behöver kopiera nya (10 kr) !!!! Helt sjukt ju!!!
Jaha jag är iallafall hemma.
Vi är 5 tjejer i klassen och typ 15 killar. Hade vart bra om dom vart någorlunda snygga men...nej.

Har ju redan lagt in dagens för mig så jag tog kort på M's:

Kofta från adidas
Jeans från Lee

Skor från Finlandsbåten
Väska från Finlandsbåten tror jag
T-shirt som inte syns i samma blå färg som ränderna på koftan H&M tror jag
Så fin så!
Hon köpte även en mer och mentos  och ack så lycklig hungriga jag blev när jag fick smaka!


Här i Stockholm var det sol och varmt, härligt!...för dom som inte hade jeans på sig.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Tack älskingen! :P<3

2008-08-20 @ 17:51:10
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0