Dagens och lördagsgott

Lördag, älskade lördag.
Idag på mammas och hennes kollegers öppet hus glömde jag ta med kameran ju! Så synd. Jaja.

Käkade pizza till lunch, träffade Syrran och C.o på fiket och käkade sushi till middag.
Egentligen har jag redan proppat i mig så mycket godis, choklad och onyttigheter så egentligen borde jag inte käka ännu mer lördagsgott ikväll, men är det lördag så är det. Och om man går på GI-metoden (visserligen gör jag inte det men ändå), så ska man käka onyttigt en gång i veckan så att inte kolhydraterna byggs upp automatiskt typ:D.

Det här hade jag på mig:

Jeans från Lindex
Linne från H&M
Kofta från Lindex
Sjal från Lindex
Skor från DinSko
Skinn (fejk) från Lindex

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

söting:)

2008-08-23 @ 21:25:51
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-post: (Bara jag som får kika på den)

Har du blogg eller annan hemsida?

Vad ville du sötnos?

Trackback
RSS 2.0